Obiady w stołówce szkolnej
CZERWIEC 2017r.
opłata podstawowa:
13 dni x 3zł = 39zł
Informujemy o możliwości wykupienia dodatkowo obiadów w stołówce szkolnej w dniach:
prosimy o doliczenie kosztów każdego dodatkowego dnia do opłaty podstawowej oraz zgłoszenie obecności dziecka w stołówce w wybrane dni drogą mailową
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
w świetlicy szkolnej lub u intendentki szkolnej.
Przypominamy iż wpłaty za obiady
należy dokonać do 10 czerwca
tylko i wyłącznie na rachunek bankowy o nr
14102023130000350205732773
(wpłaty na rzecz miasta zwolnione są z opłat)
Przypominamy także o konieczności prawidłowego opisywania wpłat za obiady.
W tytule przelewu powinno znaleźć się imię i nazwisko korzystającego z posiłku dziecka oraz miesiąc jakiego dotyczy wpłata
NP.: JAN KOWALSKI, OBIADY CZERWIEC 2017
Procedury dotyczące osób, które spóźniają się z wpłatami za obiady szkolne
Zgodnie z zarządzeniem Dyrektora ZSO nr7 w Katowicach opłat za obiady w stołówce szkolnej dokonuje się do 10-go każdego miesiąca (proszę pamiętać że 10-ty to data zaksięgowania opłaty na koncie szkoły)
Procedura postępowania wobec dłużników:
- Ustne przypomnienie dziecku o mijającym terminie opłat
- Pisemne przypomnienie rodzicom lub opiekunom o mijającym terminie opłat za pośrednictwem dziecka poprzez zeszyt korespondencyjny lub informację wysłaną na na podany adres e-mail.
- Telefoniczne poinformowanie rodziców bądź opiekunów przez wychowawcę
- Wezwanie do zapłaty wysłane do rodziców bądź opiekunów listem poleconym.
- W przypadku braku wpłaty do 10-go danego miesiąca wydawanie dziecku posiłku zostaje wstrzymane, a wobec rodziców bądź opiekunów zostaną wszczęte procedury mające na celu uregulowanie zaległych należności zgodnie z obowiązującym prawem.
Potwierdzenie dokonania przelewu należy dostarczyć do świetlicy, stołówki szkolnej lub przesłać na adres
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Informacje dotyczące zwrotów za obiady zostaną przesłane indywidualnie na podane adresy e-mailowe. Przypominamy, że zwrot za niewykorzystane obiady przysługuje w przypadku nieobecności trwającej nieprzerwanie ponad 3 dni.
UWAGA ! Dyrekcja ZSO nr 7 przypomina rodzicom o konieczności prawidłowego opisywania wpłat za obiady. Proszę przy dokonywaniu płatności wpisywać jakiego miesiąca dotyczy dana wpłata. np.: ZSO NR 7; JAN KOWALSKI, OBIAD W M-CU STYCZNIU
Rodzice zobowiązani są do złożenia deklaracji dot. warunków korzystania ze stołówki szkolnej!
UWAGA ! Informuje się rodziców, że zgodnie z rozporządzeniem Rady Miasta Katowice wpłat za obiady uczniowskie w stołówkach szkolnych należy dokonywać do 5 dnia każdego miesiąca. Dyrektor ZSO nr 7 - po konsultacjach z rodzicami - podjął decyzję o przedłużeniu tego terminu do 10 dnia każdego miesiąca. Przypomina się rodzicom o konieczności przestrzegania tego terminu. Wpłata musi być dokonana do 10 dnia każdego miesiąca a potwierdzenie dokonanej wpłaty dostarczone do świetlicy lub stołówki szkolnej.
Regulamin korzystania ze stołówki szkolnej:
-
Stołówka szkolna czynna jest w godzinach 1200 -14 45 .
-
Rodzice zobowiązani są do złożenia deklaracji dotyczącej korzystania ze stołówki szkolnej. (zał. 1)
-
Koszt jednego pełnego posiłku wynosi 3 zł.
-
Miesięczny koszt posiłków podawany jest do wiadomości z tygodniowym wyprzedzeniem na stronie internetowej szkoły, na tablicy informacyjnej w poczekalni zespołu szkół oraz przesyłany na indywidualne adresy mailowe rodziców.
-
Opłaty za posiłki można dokonać jedynie przelewem, na konto bankowe o numerze 14102023130000350205732773 Wpłaty na rzecz Miasta Katowice są wolne od opłat.
-
Prawidłowo opisana wpłata za obiady powinna zawierać skróconą nazwę zespołu szkół, imię i nazwisko dziecka oraz nazwę miesiąca jakiego dotyczy wpłata.
Np. ZSO nr7, JAN KOWALSKI, OBIADY- MARZEC
-
Wpłat za obiady uczniowskie w stołówkach szkolnych, zgodnie z rozporządzeniem Rady Miasta Katowice należy dokonywać do 5 dnia każdego miesiąca. Dyrektor ZSO nr 7 po konsultacjach z rodzicami podjął decyzję o przedłużeniu tego terminu do 10 dnia każdego miesiąca. 10- ty to data zaksięgowania opłaty na koncie.
-
Potwierdzenie wpłaty należy dostarczyć w wersji papierowej do świetlicy szkolnej lub stołówki szkolnej, bądź w wersji elektronicznej przesyłając na adres mailowy:
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
-
Zwrot za niewykorzystane obiady przysługuje uczniowi w przypadku nieobecności powyżej trzech dni.
-
Informacje o zwrotach przekazywane są na indywidualne adresy mailowe rodziców. Kwotę zwrotu należy odliczyć od opłaty za następny miesiąc.
-
Kwoty nadpłat nieodliczonych przez rodziców zwracane są na podane w deklaracji numery kont bankowych.
-
W przypadku braku wpłat uruchamiane są procedury postępowania wobec dłużników.
 

|